Hosted Exchange
Overal toegang tot e-mail en afspraken
Wereldwijd te benaderen via webmail, outlook of GSM
Uiterst gebruiksvriendelijk
Inclusief backup, antivirus en antispam
Slechts
€ 6,75 / mnd
per mailbox per maand
Veel MKB-bedrijven en instellingen kiezen voor een ICT-dienstverlener die flexibele oplossingen biedt die naadloos aansluiten op de bestaande infrastructuur. 1KEY ICT Solutions biedt deze diensten en meer... Zo leveren wij diensten en producten die Het Nieuwe Werken optimaal ondersteunen en de klant geheel kunnen ontzorgen. Uw dienstenportfolio kunt u maandelijks inperken en uitbreiden, waardoor u exact krijgt wat u nodig heeft en nooit te veel betaalt.
1KEY ICT Solutions maakt uitsluitend gebruik van in de praktijk bewezen diensten en producten. Hierdoor zijn wij perfect in staat om bedrijven en instellingen tot 150 werkplekken te adviseren, begeleiden en ondersteunen bij het inzetten van IT om het maximale uit hun organisatie te halen. Op onze website (www.1key.nl) krijgt u een gedegen indruk van de bedrijven en instellingen die wij ondersteunen.
Een vraag die bij veel bedrijven en instellingen speelt luidt: wat is de beste balans tussen zelf doen en uitbesteden? Grofweg komt het er op neer dat als er voor minstens twee personen (FTE) ICT-werkzaamheden zijn, het goedkoper wordt om een gedeelte van de ICT-werkzaamheden zelf uit te voeren. Tot twee FTE is uitbesteden veelal goedkoper. Door uitbesteden worden bovendien de risico's voor uw bedrijf of instelling beperkt, omdat u altijd een expert binnen handbereik heeft. Daarnaast worden ICT-werkzaamheden veelal uitbesteed om zich volledig op de kernactiviteiten van het bedrijf of instelling te kunnen richten.
Bedrijven en instellingen worden meer en meer afhankelijk van het goed functioneren van informatie- en communicatiesystemen. Om de continuïteit te waarborgen en de kosten voor u te beperken, werken wij nauw samen met uw ICT-coördinatoren. Waar wij de zorg over (een gedeelte van) uw ICT-infrastructuur voor onze rekening nemen, zorgen de ICT-coördinatoren voor de afstemming met uw medewerkers. Om deze manier blijven de communicatielijnen kort en kan een ieder zijn en haar werkzaamheden effectief uitvoeren.
Periodiek bespreken wij de afgelopen periode met uw ICT-coördinatoren. Dit doen wij aan de hand van een heldere en bondige rapportage waarin u in een oogopslag ziet u hoe uw ICT-infrastructuur er voor staat. Tijdens de rapportagebespreking wordt naast het verleden ook de nabije toekomst besproken. Zo zorgen wij er voor dat problemen worden voorkomen en u kunt profiteren van een storingsvrije ICT-infrastructuur tegen uiterst geringe kosten.
Iedere activiteit en melding betreffende uw ICT wordt door ons vastgelegd in een supportticket. Op ieder moment kunt u online inzien waar wij mee bezig zijn of waren door het inkijken van de tickets via een webportal. Updates op de tickets worden automatisch per email aan u doorgegeven, waardoor alle communicatie is terug te lezen. Tevens kunt u op de facturen precies terugzien hoeveel tijd aan welk ticket is besteed. Afhankelijk van de afspraken vallen de tickets binnen een supportcontract of staan bij ieder ticket de kosten vermeldt.
Naast de adhoc-gegevens die u ten alle tijden kunt opvragen komen uw vaste engineer en een projectleider iedere 3 maanden bij u langs om u helemaal bij te praten over de status van uw netwerk, de voortgang te bespreken en hebt u de mogelijkheid eventuele plannen voor te leggen. Door deze rapportages en gesprekken heeft u altijd zelf de controle over uw automatisering en komt u niet voor verassingen te staan. Wij zijn van mening zijn dat uw IT en data altijd uw eigendom blijft en deze periodieke rapportages en bezoeken noodzakelijk zijn om het uitbesteden van uw IT tot een succes te maken. Door deze gesprekken en rapportages altijd kosteloos uit te voeren, nemen we de laatste drempel van het uitbesteden van uw IT weg.
Kortom, 1Key ICT Solutions biedt MKB-bedrijven en instellingen oplossingen met een hoge mate van betrouwbaarheid die naadloos aansluiten op uw bestaande ICT-infrastructuren waarvoor u nooit teveel betaalt.
Overal toegang tot e-mail en afspraken
Wereldwijd te benaderen via webmail, outlook of GSM
Uiterst gebruiksvriendelijk
Inclusief backup, antivirus en antispam
Slechts
€ 6,75 / mnd
per mailbox per maand
Voor online ondersteuning en oplossingen.
Op uw Service Portal kunt u alle tickets, offertes, facturen en projectplannen inzien en eventueel aanpassen. De Service Portal is een extra middel om u inzicht te geven in onze werkzaamheden en efficiënt te communiceren.
Interesse in een demonstratie? Vraag het ons!
Webdeveloper
Meer weten over onsHoofd administratie
Meer weten over onsSysteembeheerder
Meer weten over onsDirecteur
Meer weten over onsSysteembeheerder
Meer weten over onsSales
Meer weten over ons