• Glasvezel

    We zijn voorbereid op de toekomst en hebben al veel ervaring met glasvezel- verbindingen

  • Telefonie

    Het combineren van VOIP met conventionele telefonie kan veel kosten besparen

  • Remote support

    Directe en volledige ondersteuning bij uw computer problemen

Servicedesk


Wij richten ons op bedrijven met een eigen systeembeheerder welke de dagelijkse problemen weet op te lossen, maar voor uitgebreide projecten, migratietrajecten of voor adviezen graag een flexibele partner zoekt om de organisatie te versterken. Ook organisaties zonder een eigen systeembeheerder kunnen wij prima ondersteunen.

In het middelpunt van onze organisatie staat de servicedesk welke meer is dan alleen een helpdesk om storingen op te lossen.

Producten en diensten

Managed antivirus

Wordt geinstalleerd op uw werkplekken en server(s)

Geen eenmalige kosten

“Set-and-Forget”

Scannen van mailboxen ook mogelijk

Uiterst gebruiksvriendelijk

Maandbedrag is incl. proactief beheer

Slechts
€ 2,50 / mnd
per werkplek of mailbox

service portal

Voor online ondersteuning en oplossingen.

  • Direct inloggen
  • Wat is Service Portal?

    Op uw Service Portal kunt u alle tickets, offertes, facturen en projectplannen inzien en eventueel aanpassen. De Service Portal is een extra middel om u inzicht te geven in onze werkzaamheden en efficiënt te communiceren.

    Interesse in een demonstratie? Vraag het ons!

© 1998-2017 1KEY ICT Solutions