• Glasvezel

    We zijn voorbereid op de toekomst en hebben al veel ervaring met glasvezel- verbindingen

  • Telefonie

    Het combineren van VOIP met conventionele telefonie kan veel kosten besparen

  • Remote support

    Directe en volledige ondersteuning bij uw computer problemen

Systeembeheer


Consultancy

Belangrijker dan het draaiend houden van uw computersysteem is wellicht het nemen van goede beslissingen. Het kiezen van een juiste oplossing, leverancier en/of servicecontract is vaak een lastige opgave welke grote gevolgen kan hebben op uw productiviteit. Wij helpen u hier graag bij.

Omdat wij menen dat een goed advies heel waardevol is voor uw organisatie en onze ervaring hier een goede toevoeging kan zijn, hebben wij regelmatig scherpe acties op onze consultancy-diensten.Lees meer

Servermonitoring

Onze IT-tools bieden ons de mogelijkheid om alle apparatuur (maar met name servers) pro-actief te monitoren. Hierdoor wordt onze servicedesk direct ingeschakeld zodra de software of hardware zelf een probleem vermoedt.

Het onderzoeken waarom een backup niet is geslaagd, waarom antivirus niet kan updaten of dat de mailboxen bijna vol zitten kan dus gebeuren vòòrdat uw organisatie hier last van heeft. Niet alleen servers, maar bijvoorbeeld ook de scanners in uw magazijn of de kassasystemen in uw winkels kunnen door ons gemonitord worden. Lees meer

Servicedesk

Wij richten ons op bedrijven met een eigen systeembeheerder welke de dagelijkse problemen weet op te lossen, maar voor uitgebreide projecten, migratietrajecten of voor adviezen graag een flexibele partner zoekt om de organisatie te versterken. Ook organisaties zonder een eigen systeembeheerder kunnen wij prima ondersteunen.

In het middelpunt van onze organisatie staat de servicedesk welke meer is dan alleen een helpdesk om storingen op te lossen. Lees meer

Werkplekondersteuning

Voorheen moest een externe systeembeheerder vaak een afspraak inplannen om langs te komen om de apparatuur bij u op locatie te beheren. Hierdoor kon het soms dagen duren voordat een probleem in uw bedrijfsproces kon worden opgelost. 1KEY heeft de middelen om op afstand met iedere gebruiker in uw organisatie mee te kijken, waardoor een mailtje of telefoontje naar onze helpdesk al voldoende is om onze engineers direct aan het werk te zetten. Hierdoor besparen wij - en u ook - niet alleen voorrijdkosten, maar is uw probleem ook vele malen eerder opgelost, wat resulteert in een organisatie met een hogere productiviteit. Lees meer

Zie ook

Consultancy

Advies nodig bij een project? Lees meer

Servermonitoring

Uw belangrijkste processen 24/7 onder controle? Lees meer

Servicedesk

Hulp nodig bij een project of een acute storing? Lees meer

Werkplekondersteuning

Een helpdesk die met u meekijkt bij problemen? Lees meer

service portal

Voor online ondersteuning en oplossingen.

  • Direct inloggen
  • Wat is Service Portal?

    Op uw Service Portal kunt u alle tickets, offertes, facturen en projectplannen inzien en eventueel aanpassen. De Service Portal is een extra middel om u inzicht te geven in onze werkzaamheden en efficiënt te communiceren.

    Interesse in een demonstratie? Vraag het ons!

© 1998-2017 1KEY ICT Solutions