• Glasvezel

    We zijn voorbereid op de toekomst en hebben al veel ervaring met glasvezel- verbindingen

  • Telefonie

    Het combineren van VOIP met conventionele telefonie kan veel kosten besparen

  • Remote support

    Directe en volledige ondersteuning bij uw computer problemen

Servermonitoring


Onze IT-tools bieden ons de mogelijkheid om alle apparatuur (maar met name servers) pro-actief te monitoren. Hierdoor wordt onze servicedesk direct ingeschakeld zodra de software of hardware zelf een probleem vermoedt.

Het onderzoeken waarom een backup niet is geslaagd, waarom antivirus niet kan updaten of dat de mailboxen bijna vol zitten kan dus gebeuren vòòrdat uw organisatie hier last van heeft. Niet alleen servers, maar bijvoorbeeld ook de scanners in uw magazijn of de kassasystemen in uw winkels kunnen door ons gemonitord worden.

Producten en diensten

Managed antivirus

Wordt geinstalleerd op uw werkplekken en server(s)

Geen eenmalige kosten

“Set-and-Forget”

Scannen van mailboxen ook mogelijk

Uiterst gebruiksvriendelijk

Maandbedrag is incl. proactief beheer

Slechts
€ 2,50 / mnd
per werkplek of mailbox

service portal

Voor online ondersteuning en oplossingen.

  • Direct inloggen
  • Wat is Service Portal?

    Op uw Service Portal kunt u alle tickets, offertes, facturen en projectplannen inzien en eventueel aanpassen. De Service Portal is een extra middel om u inzicht te geven in onze werkzaamheden en efficiënt te communiceren.

    Interesse in een demonstratie? Vraag het ons!

© 1998-2018 1KEY ICT Solutions