• Glasvezel

    We zijn voorbereid op de toekomst en hebben al veel ervaring met glasvezel- verbindingen

  • Telefonie

    Het combineren van VOIP met conventionele telefonie kan veel kosten besparen

  • Remote support

    Directe en volledige ondersteuning bij uw computer problemen

Werkplekondersteuning


Voorheen moest een externe systeembeheerder vaak een afspraak inplannen om langs te komen om de apparatuur bij u op locatie te beheren. Hierdoor kon het soms dagen duren voordat een probleem in uw bedrijfsproces kon worden opgelost. 1KEY heeft de middelen om op afstand met iedere gebruiker in uw organisatie mee te kijken, waardoor een mailtje of telefoontje naar onze helpdesk al voldoende is om onze engineers direct aan het werk te zetten. Hierdoor besparen wij - en u ook - niet alleen voorrijdkosten, maar is uw probleem ook vele malen eerder opgelost, wat resulteert in een organisatie met een hogere productiviteit. 

Producten en diensten

Managed antivirus

Wordt geinstalleerd op uw werkplekken en server(s)

Geen eenmalige kosten

“Set-and-Forget”

Scannen van mailboxen ook mogelijk

Uiterst gebruiksvriendelijk

Maandbedrag is incl. proactief beheer

Slechts
€ 2,50 / mnd
per werkplek of mailbox

service portal

Voor online ondersteuning en oplossingen.

  • Direct inloggen
  • Wat is Service Portal?

    Op uw Service Portal kunt u alle tickets, offertes, facturen en projectplannen inzien en eventueel aanpassen. De Service Portal is een extra middel om u inzicht te geven in onze werkzaamheden en efficiënt te communiceren.

    Interesse in een demonstratie? Vraag het ons!

© 1998-2017 1KEY ICT Solutions